Movie night

Greetings from Santa Barbara! Igår kväll var det tänkt att jag skulle kolla filmen Takers på bio och sedan göra en recension på den. Så blev det inte. Jag, Daniel, Viktor, Gustav och Anderas hörde om en UFC-fight som skulle hållas i den stora biografen inne i stan vid namn Arlington. Dock blev det inte så då det kostade lite väl mycket. Vi bestämde oss för att kolla filmen Salt, fast innan det hann vi sticka till Yoghurt Land där man fick välja och mixa mellan olika glassmaker, frukter och strössel/godis. Det var riktigt nice så det blir säkert det fler gånger. Sedan såg vi som sagt Salt, och vad tyckte jag om den? Helt okej. Slutet var dock sämst, enligt mig.

Skit samma, någon gång på amerikansk biograf ska väl vara den första. Här följer några bilder från igår!


Grabbarna står och väntar på bussen in till stan.


Daniel drömmer sig bort tror jag.


Glass från Yoghurt Land. Det var nice, men jag skulle nog ha skippat blodapelsinglassen (den röda).


Grabbarna njuter av sina glassar.


Gustav med den gröna glasskeden i fickan.


Biografen vi kollade Salt på.


Large Combo: stor påse med popcorn och fet läsk. Helt sinnessjukt!

Och en bild från idag.


Mysigaste frukostbilden hittills.

Hoppas att allt är bra där hemma!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0