The day after Isla Vista

Jag överlevde Isla Vista! Kvällen började med några goda kylda drycker uppe hos grabbarna i 224, dvs. lägenheten precis ovanför oss. Runt niotiden på kvällen åkte vi dit. Det var sjukt hur mycket folk och fest det var överallt! Det var fest vid nästan varje kvarter! Inte skulle det bli svårt att hitta någon fest, trodde jag. Det visade sig svårare än jag trodde. Problemet var att vi inte hittade någon fest som vi kunde stanna på. Jag och två andra var till någon fest där jag fick öl upphälld i en red cup från en öltunna. Det var nice, men som sagt: kunde inte stanna särskilt länge. Vad gör väl det? Har fått uppleva Isla Vista nu! Och förhoppningsvis blir det fler gånger som dessutom blir riktigt grymma!

Här följer några bilder från kvällen!


Dan såg fram emot Isla Vista.


Emil såg fram emot Isla Vista.


Daniel såg verkligen fram emot Isla Vista.


Zoe was pimpin'!


Viktor och Dan utomhus.


En av några amerikaner på Buena Vista: Aaron tror jag han heter. Har inte frågat om stavningen.


På väg mot Isla Vista. Här sitter Jennie och Michaela.


Jaja, jag bjuder på en bild i ett lätt påverkat tillstånd.


Framme i Isla Vista och väntar på resten av gänget. Gustav och Jennie.


Viktor och Daniel var exalterade över att vara på Isla Vista, eller IV.


På väg till ett ställe på Pasado&Camino.


Det var ur denna tunna jag fick med red cup med öl. Någon gång ska ju vara första gången!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0