Raindrops, raindrops. Wherever you look, raindrops.

Regnet fortsätter att falla ner från himlen. Det har det gjort ända sedan igår kväll. Det verkar inte vilja sluta på ett tag.

Det blev som vanligt en sen natt, men jag fick till nog med sömn tror jag. Det enda jag har gjort idag, med tanke på att jag steg upp vid fyratiden, är att ha lyssnat på Dans erfarenhet av flugor i lägenheten, blivit oerhört sugen på chow mein från något ställe, insett att jag inte har nog med kontanter, gjort egen chow mein med beef flavor och en bränd hamburgare som jag skar i bitar, käkat min brända beef patty chow mein och inte direkt njutit av den, surfat...

Ja, väldigt kort och koncist. Har ingen aning om vad som händer under resten av kvällen. Antagligen inte ett skit. Nåja, om en vecka är jag i San Francisco i alla fall! Dags att börja ladda upp inför det. Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte att efter regn kommer solsken!

Kramar i massor!

2010-12-19 @ 22:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0