Börjar bli sjukt less på kylan

God morgon! Fast om man ska vara noga så skulle jag nog sagt det vid sjutiden när jag skjutsade morsan till busstationen. Efter det for jag såklart hem och försökte ta igen förlorad skönhetssömn. Ni kan tänka er att det inte är världens lättaste grej när man precis kommit från 31 graders kyla (fan vad less jag börjar bli på det här). Detta gjorde så att kroppen höll sig kall en bra stund innanför täcket. Sa jag förresten att jag börjar vli jävligt less på kylan nu? Lyckades somna, det gjorde jag i alla fall fram till nu. Var någon kvinna som ringde och frågade om nyckel till Dagcentrat. Jag ska ändå fara till badhuset om lite mer än en timme. Vad jag ska göra där på en söndag? Det berättar jag lite mer om senare.

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag vill bara ha vår och plusgrader!

2010-02-21 @ 11:51:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0