Den 3 februari 2010, onsdag

God morgon!

Nu har det gått ungefär en timme sedan jag bestämde mig för att stiga upp. Jag funderar lite över vad jag ska göra idag. Jag ska nog bland annat ringa till lönekontoret om en stund, men först tänker jag i alla fall ta en dusch. Senare under dagen får jag helt enkelt se vad som faller mig in. Jag ska i alla fall hämta ut lite cash för en biljett till AC/DC. Yup, ni läste rätt! Efter att Larssa och Boris har eggat mig att följa med under större delen av förra veckan så bestämde jag mig till slut för att hänga på. Kanske på grund av att de aldrig hade slutat, kanske för att det faktiskt vore jävligt kul!

Den 3/6 - 2009 så är jag forhoppningvis inne på Stockholms Stadion med åtskilliga tusental åskådare/fans. AC/DC i all ära, men bara det faktum att få fara till Stockholm igen var nästan tillräckligt för mig att känna det där suget att vilja följa med.

Ha nu en fortsatt trevlig onsdag!

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

har tränat idag :D själv?

2010-02-03 @ 16:43:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0