Det blir en promenad

Just idag tycker jag det är extra skönt att komma hem från jobbet. Detta på grund av att det har varit så otroligt stressigt idag!

På måndagar är det vattengympa. Dock är det inte en, inte två, utan TRE grupper inom loppet av 3-4 timmar. Och alla dessa grupper (som mestadels består utav finska kvinnor) behöver skåp. Problemet var bara att efter en stund var alla skåpen upptagna. Många kom flera minuter innan deras grupp ens skulle börja och i denna situation så fanns det knappt några skåp kvar.

Inte nog med det: dessutom när några finska barn skulle köpa något så förstod jag inte mycket av vad de sa. Faktum är nog att jag inte förstod ett skit av vad de sa. Som tur var så var det en vuxen som kunde tolka lite åt mig så det fixade sig... till slut.

Min dag har alltså varit: stressig, pinsam och allmänt långsam (i alla fall mot slutet). Nu väntar en promenad i ca 20 minusgrader. God natt på er!

Later.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Vad skönt :D



Haha va? Promenad nu? Du är galen ;)

2010-02-01 @ 23:58:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Allt bra idag då? :D

2010-02-02 @ 15:52:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0