I´m to old for this stuff

Jag skriver ett litet inlägg åt er så ni vet att jag fortfarande lever.

Jo, gårdagskvällen var kul. For till Smedjan vid halv 12 om jag inte minns helt fel. Sedan, efter ett tag så börjar jag få alldeles för ont i huvudet. Jag tror det beror på all rök från rökmaskinen på dansgolvet. Det var rök överallt, och då överdriver jag knappt.


En bild jag bjuder på. Tydligen så är jag en tråkmåns. I alla fall om man frågar signaturen "m".




Angående mitt inlägg i fredags när jag hade klippt mig, fast signaturen valde istället att gnälla på min åsikt om "pepparotslådan".

Jag vet inte om jag ska skratta eller om jag ska sucka...

Nåja, oavsett om jag är en tråkmåns eller inte så önskar i alla fall jag er en trevlig söndag!

Later.

P.S. Resten utav dagen kommer endast att ägnas till återhämtning. Känner inte särskilt mycket huvudvärk för tillfället, men känner fortfarande en del i halsen. Tråkigt att läsa detta? Ingen tvingar er heller. Kvällen spenderas nog med goda vänners sällskap och förhoppningsvis någon bra rulle. Ifall det är några fler som tycker att jag är en tråkmåns så säger jag bara följande:

If y'all don´t like me, blow me!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men lägg upp lite mer bilder från festen:D

2010-03-08 @ 10:10:45
Postat av: Anders

Kanske nästa gång, Jennifer :) jag valde att inte lägga upp några bilder pga att folket inte ville det, då respekterar jag det.

2010-03-08 @ 12:53:24
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Bitch!:D Vilka mesar du umgås med!:D SKOJA!:P

2010-03-08 @ 14:00:14
Postat av: Anders

Haha :D Ja, de är väl det ;)

2010-03-09 @ 01:06:22
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahaha ja lite måste ja säga;) Ne gud ja skämtar med dig!

2010-03-09 @ 09:42:09
Postat av: Anders

I know :P

2010-03-09 @ 14:12:29
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0