Jag har ingenting att gräma mig över

Godmorgon på er, min lilla skara läsare! Hur mår ni idag? Jag mår faktiskt riktigt bra måste jag säga. Har sovit riktigt bra i natt även om jag somnade sent. Varför mår jag så bra då? Anledningen är enkel: jag har absolut ingenting att gräma över. Jag har en familj som älskar mig, finns vissa som inte har det. Jag har vänner jag kan lita på och jag har det faktiskt riktigt bra ställt. Allt det här har jag insett nu i natt. Jag har absolut ingenting att gräma mig över! Det är ju klart att vissa dagar känns lite sämre än andra, men skit samma! I´m in my prime! Jag tänker inte låta något få mig att känna mig otillräcklig etc. Jag kan bara bli bättre och bättre än jag någonsin har varit.

Det tål att sägas igen: jag har absolut ingenting att gräma mig över. Det är budskapet med det här inlägget.

Nåja, ny dag innebär nya utmaningar som alltid. Idag ska jag försöka plocka undan och städa lite till. Kanske fixa lite tvätt. Boris och Jocke kommer om ca en halvtimme så får väl varva lite sysslor med att hålla de sällskap. Senare ikväll är det i alla fall dags för en ny hockeydrabbning mellan gula och svarta laget i Highsticks.

Så gräm er inte över smågrejer utan ha istället en riktigt bra torsdag!

Later.

Kommentarer
Postat av: LENA ღ

Vad har du gjort idag då? :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2010-02-26 @ 01:06:00
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0