När man ändå tänker på det så var det ganska nyss (Lifeguard on duty)

Då är jag återigen tillbaka på jobbet! Och hur kan man börja jobbet bättre än att ta en kopp kaffe? Idag jobbar jag fram till klockan 22 jag skriver min sammanfattning om min lilla roadtrip till Piteå och Luleå senare ikväll. Se till att kolla in här lite senare ikväll/natt!

Det första som hände när jag vaknade var att Boris kom in i mitt rum. Larssa likaså. att Larssa kom in i mitt rum förstod jag eftersom han hade sovit hos mig i natt, men Boris var en överraskning. De var hos mig en stund innan jag körde Larssa till sin bil som var i byn. Jag hälsade även på hos morfar som fyller 83 idag. Han må vara gammal, men han är frisk som en nötkärna. Där satt jag en stund med morfar och åt tårta och konverserade om allt mellan himmel och jord, även lite grann om mormor. Shit, det börjar närma sig ett halvår redan...

Som sagt, jag jobbar idag istället för Jens som skulle fixa lite grejer. Hittills har det inte hänt särskilt mycket i fiket: har druckit upp min kopp kaffe samt haft lite språkliga problem med finländare återigen.

Ha en trevlig torsdag!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0