Den 20 januari 2009, onsdag

What´s up?

Jag slutade jobbet lite tidigare än vanligt igår, men jag ska få jobba igen de timmarna på fredag igen samt jobba hela lördagen. Mycket jobb till helgen, vill säga. Om vi kommer tillbaka till gårdagen så var den ganska kul. Hade inte särskilt mycket kunder, men jag hade däremot en brottningsmatch med fyra småkillar. Bakgrunden till detta var att de inte trodde att jag jobbade där, därför hoppade de på mig. Jag gav de en ärlig chans, men tillslut kastade jag bara av de. Det var riktigt kul! Busgrabbar hela bunten!

Efter jobbet hände inte så särskilt mycket. Jag och Boris var ute och gled en stund, men han blev less. Då bestämde jag mig för att ta en promenad. Jag hade nämligen inte promenerat på länge så jag passade på. Dock var jag inte inte ute så värst länge. Kan det ha varit drygt en timme, en och en halv kanske? Sedan gick jag hem och lade mig.

Idag har jag endast varit hos Jocke med Boris och Elin. Där har vi spelat lite Monopol och käkat lite. Det kanske blir att kolla någon film lite senare.

Ha en trevlig onsdag!

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0