Gissa hårfärgen

Var hos Jocke igår där mitt hår skulle färgas. Hade blond hårfärg som jag hade införskaffat mig i Kiruna under gårdagen. Vi gör exakt allt som stod i instruktionerna: hällde i skiten (inte riktig skit) från flaska B in i flaska A och skakade våldsamt. Applicerade skiten (fortfarande inte riktig skit) i hår och masserade in skiten djupt ner i hårbotten. Lät skiten (tänker inte förtydliga detta längre) vara kvar i 20 minuter innan jag sköljde bort skiten och drog den där sista skiten för... fan vet jag.

Hur ser mitt hår ut nu? Är det samma färg som det var innan? Har det blivit blont nu? Jag vet ingenting längre. Vem är du, vem är jag? Levande charader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0