Jag har mina skäl

Jag har inte orkat uppdatera under dagen. Detta på grund av att Anna besökte mig tidigare idag, men dessutom för att jag har haft en väldigt sömnlös natt.

Under gårdagen var jag hos Jocke igen. Big surprise, jag vet. Vi kollade Paradise Hotel, Snutarna samt lagade mat runt halv två. Jag kom hem vid tretiden och bestämde mig för att lägga mig direkt. Jag kunde fan inte somna. Jag hade en sådan jäkla värk och varm var jag också. Jag trodde att jag höll på att få feber. Jag försökte helt äligt att sova. Jag blundade och verkligen försökte, men vid sextiden var jag fortfarande vaken. Samma sak vid sjutiden... sedan kommer jag inte ihåg.

Vaknade en stund efter elva och stiger upp vid tolv. Plockar bort lite grejer så som disk och skräp. Anna kom till mig vid tjugo över tre ungefär. Drack lite kaffe, slappade, kolla lite TV. Det var grymt chill!

Och nu sitter jag hos Jocke... IGEN! Spelade en pokerturnering nyss, men åkte ut efter dryga timmen. Kul... Nåja, nu kan jag i alla fall börja laga maten vi ska äta. Jag tog med mig makaroner och ketchup hemifrån. Huruvida detta är av intresse för er? Ingen aning. Jocke har i vilket fall som helst varit så grymt generös på sista tiden. Detta trots att han är ensam hemma för tillfället. Jag får nästan dåligt samvete.

Jaja, nu vet ni orsakerna till inaktiviteten. Jag måste gå och laga mat nu. Godnatt på er!

Later.

Kommentarer
Postat av: jessica

Oj, det var ett tag sen.. hur är det med dig?:)

2010-01-14 @ 22:16:52
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0