Segt kaffe (Lifeguard on duty)

Då var jag äntligen tillbaka på jobbet igen! Senaste gången var i december någon gång. Var det exakt en månad sen måntro? Jag tror det. Nu är det dock så att jag inte är badvakt utan jag jobbar i fiket. Sitter för tillfället och väntar på att gästerna ska komma (om det kommer några överhuvudtaget), och på att kaffet ska bli klart.

Idag är det en ny vecka. Faktum är att det är officiellt första veckan på året. Yay... Bara 51 veckor kvar.
Det är dock skitsamma just nu eftersom jag försöker leva i nuet. Fast jag längtar ändå tills mobilen kommer till ICA så jag kan hämta ut den.

Ha en trevlig start på veckan!

Later.

"Felix qui nihil debet" - Lycklig är den som är utan skuld


P.S. Dags att börja jobb!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Alltid gott att kommma igång och jobba lite :)

2010-01-04 @ 23:52:25
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0