Den 19 juli 2010, måndag

Goddag! Ytterligare en ny arbetsvecka har inletts. Detta innebär för min del min sjunde raka vecka på badhuset. Helt sjukt vad pengarna kommer att rulla in sen. Ska inte skriva så mycket då jag har folk i baljan. Igår drog jag mig mest hela dagen i sängen och så spelade jag som vanligt SW: TFU (ni borde ha koll på vad jag syftar på vid det här laget). Senare på kvällen var jag hos Larssons och kollade Snabba Cash. Den var betydligt bättre än jag minns att den var.

Hittills har jag bara hunnit vara på banken för att sköta lite med betalningar etc. och anlänt till jobbet.

Ha en trevlig måndag!

Later.

Ps: Jag hade grymt svårt att somna i natt. Jag gjorde misstaget att kolla på bilder innehållandes thaimat som jag hade tagit. Inte så rutinerat kan jag tycka.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

har du haft det bra idag? (:

2010-07-19 @ 22:11:34
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0