Den 14 juni 2010, måndag

Goddag! Sitter åter igen på jobbet. Skönt det eftersom det är rätt mulet ute och vad passar bra då om det inte är att tjäna lite pengar? Dessutom har jag hunnit försöka lösa lite korsord i dagens NSD. Ett tag gick det jäkligt dåligt så jag var tvungen att kolla upp några svar på internet. Ja, jag är medveten om att det klassas som fusk. Men hur skulle jag annars veta att det finns en stadsdel i Stockholm som heter Årsta? Jag tänkte automatiskt på Solna och Nacka. Man lär sig någonting nytt varje dag.

Igår hade jag fel. Jag kände mig själv inte alls särskilt bra. Jag spelade lite volleyboll/fotbollstennis med några pers, kokade te och snackade lite med Maja om tips inför eventuellt plugg i staterna till hösten, kollade Green Zone hos Larssons samt tog en liten promenad. Men vad jag gör ikväll... det är en helt annan historia.

Ha en trevlig måndag!

Later.

Ps: Gick till skolan innan jobbet. Eller närmare bestämt expeditionen. Detta för att få mina betyg översatta till engelska. Hoppas bara att det inte tar särskilt lång tid.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur mår du idag då? hoppas bättre (:

2010-06-14 @ 13:53:25
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Lina

fusk-smuschk...

Du lärde dig ju ngt nytt!



2010-06-14 @ 15:07:23
URL: http://bjernheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0