Sex On The Beach hade jag inte

Tjenixen. Jag tänker bara fatta mig kort, i alla fall för nu. Medverkade på brorsans studentbal igår. Det var kul, och det gick åt alldeles för mycket pengar i baren. ALLDELES för mycket, enligt mig. Hur gick det till? Jag drack ju bara några Sex On The Beach... och någon enstaka öl.
Nåja. Som man bäddar får man ligga antar jag. Precis så känns det idag. Jag ska inte gnälla desto mer då detta är självförvållat. Sitter för tillfället på jobbet för fjärde dagen i rad då chefen blivit sjuk. Senare ikväll ska jag nog endast ta det lugnt och återhämta mig ytterligare, såväl psykiskt som ekonomiskt. Den ekonomiska biten tar kanske lite tid, men tillslut kommer det att gå vägen.

Wow... jag skrev mycket längre än vad jag hade tänkt mig. Ha en trevlig torsdag y'all!

Later.

Ps: Vilken tur att jag jobbar i fiket idag. Nåja, man ska väl lära sig någonting utav detta också. Jag tycker att jag borde ha lärt mig vid det här laget.

Ps2: Jag slänger nog upp någon/några bilder från gårdagen lite senare.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

ja upp med lite bilder nu (:

2010-06-10 @ 14:21:14
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0