Den 12 mars 2010, fredag

God morgon! Jag steg upp för en liten stund sedan och åt frukost. Har dessutom sovit riktigt bra måste jag säga. Somnade efter halv tre, tre ungefär för att jag satt uppe och surfade omkring planlöst. Nåja, det är ju strunt samma nu.

Angående jobbet igår så kan jag tillägga att jag hade ganska långtråkigt de sista timmarna. Och det var ungefär då jag fick besök av Anna en sväng. Måste säga att jag blev något överraskad. Vi satt och snackade en stund innan jag gick vidare för att skura. Det var trevligt!

Efter jobbet bestämde jag mig för att fara till Larssons för att kolla lite How I Met Your Mother med Erik och Jocke. Senare under natten, runt halv ett kanske, så var det helt stjärnklart ute. Jag tror fan inte jag någonsin har sett så många stjärnor på himlen samtidigt. Det var: S.I.C.K!

Idag är det fredag och jag borde fixa med mitt CV idag, men jag ska nog testa flytta ner Xboxen till stora TV:n medans farsan är borta i några dagar. Dessutom så är det väl dags för gymmet idag igen? Undrar vad jag skulle kunna köra idag...

I övrigt vet jag inte, men jag hoppas att ni får en grym toppenfredag med mycket sol!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0