Det som göms i snö kommer upp i tö

Bättre sent än aldrig brukar man ju säga. Nu menar jag inte själva publiceringen av bilderna, utan det faktum att jag vaknade 12 och snoozade till klockan 14. Nåja, en naturlig förklaring skulle nog vara att jag vägde upp för den onödigt tidiga morgonen igår. Imorgon kommer rytmen vara "normal" igen.

Skitsamma! Igår var jag ute på gården och i lilla skogsdungen bredvid huset där jag lekte lite hobbyfotograf.


Äntligen har mitt tänkarställe kommit fram! Här kommer jag nog spendera ett x antal timmar i sommar.


Det som göms i snö...

Fast jag nöjde mig inte bara med dessa bilder. Jag gick omkring i skogsdungen och letade efter en bra vinkel. Och ja, skrev bara sådär för att verka professionell.


Bilden får tala för sig själv.

Sedan bestämde jag mig för att göra en liten jämförelse. Jag tog bilden nedan:


Och kom sedan att tänka på en annan bild jag tog i februari någon gång. Jag föredrar detta väder...


Jämfört med det här! Usch! Jag får ångest.

Later.

P.S. Idag ska jag bara ta det lugnt och vila fötterna så mycket som det bara går så att skavsåren får läka.

P.S.Nr2. Kom precis på att jag måste fixa med min lön idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0