Eat that turkey!

Greetings from Santa Barbara! Hoppas att allt är bra där hemma i Sverige!

Igår var det Thanksgivingmiddag som stod på schemat. Det var kalkon, potatismos, korv samt kladdkaka och äppelpaj till efterrätt. Det var riktigt jävla nice! Dock var jag lite sen till middagen för jag gjorde någonting helt annat, men det fanns ändå en massa käk kvar. Det säger det mesta om Thanksgiving.

Grabbarna hade till och med varit uppe vid femtiden igår morse för att lägga kalkonen i ugnen. Det, om något, är ambitiöst.

Under resten av kvällen gjorde jag inte så mycket mer. Tog det mest lugnt i ärlighetens namn. Skypade med bröderna Larsson under natten. Var så jävla nice att höra från de grabbarna igen! Var alldeles för längesen! I alla fall längesen jag hörde någonting från Jocke.

Och på grund av det så sov jag rätt länge under natten. Faktum är att jag steg upp vid kvart över två. Har sedan dess bara tuggat på pizza slice, Zoe´s egengjorda tårta (som för övrigt var riktigt jävla god), hängt på internet... Ja. Mer än så har faktiskt inte hänt faktiskt. Träffade Kyle, en av redaktörerna på The Channels, vid 7Eleven. Vi utväxlade lite ord påväg upp för Cliff Drive. Han höll på med något projekt. Kommer inte ihåg exakt vad det var. Nåja, han är rätt speciell av sig. Inte på ett dåligt sätt då.

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om, men om jag känner mig själv rätt blir det bara att ta det lugnt. Hoppas att allt är bra där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0