Portrait

Lördagskvällen var så jäkla chill så det finns inte. Jag var hos grabbarna i lägenhet 122 (som hade fest) samt uppe till grabbarna i 222 där jag bara chillade. Jag kan inte tänka på något tillfälle som har varit så chill som det var igår. Dessutom stack jag och Daniel och hälsade på hos Andrew sent på natten/tidigt på morgonen och hängde där ett jäkla bra tag. Jag tror inte jag har garvat så mycket som jag gjorde igår på väldigt länge.

Söndagen har hittills varit rätt lugnt. Jag har fixat en porträttbild för Digital Imaging samt börjat skriva ner frågor inför min intervju jag ska göra imorgon. Jag kan förresten visa porträttet!


Mitt resultat! Jag tror man skulle göra det ännu mer avancerat än vad jag gjorde, men jag orkade inte spendera så mycket tid på denna uppgift. Jag har andra grejer som är viktigare att fixa just nu.

Om dryga timmen ska jag nog ta bussen ner till stan för att försöka fixa porträttbilder inför fotojournalistiken på tisdag. Vem vet? Jag kanske sticker på bio när jag ändå är downtown!

Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0