Push it up!

Greetings from Santa Barbara! Lördagen har börjat med ett gymbesök vid ettiden. Av någon anledning bestämde jag mig för att stiga upp och gå till gymmet. Det var nog lika bra det. Jag har ett x antal timmar att få ihop innan terminens slut, plus några quiz. Det blev i alla fall dryga timmen. Körde ett bröstpass med lite bänkpress etc.
Efter det kom jag hem och käkade lite samt skypade med morsan en stund. Jag vet inte hur längesen det var jag snackade med någon i familjen!

En kort stund därefter tänkte jag att jag skulle fixa tvätt eftersom jag inte gjorde det igår, men då var inte Bill (hyresvärden) på sitt kontor. Det är så jäkla typiskt. Jag får väl avvakta med tvätten, helt enkelt.

Vad som händer ikväll vet jag inte. Jag måste nog försöka plugga lite grann i alla fall, fast det kanske blir en kall dryck eller två. Det är ju trots allt helg. Hoppas att allt är bra där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0