B+

Greetings from Santa Barbara! Jag är hemma lite tidigare än jag vanligtvis brukar vara på tisdagar. Det beror på att våran andra lektion, Journalisim 121 (The Channels), blev inställd eftersom vi varit borta under helgen. Skönt det.

I Journalism 101 gick vi igenom våra speech stories som vi gjorde förr förra veckan. Sedan fick vi tillbaka respektive speech story. Jag fick relativt bra på den, men några fel hit och dit så som egna åsikter (omedvetet såklart, fast nu vet jag det till nästa gång) och vissa grejer skulle jag skriva liten bokstav på o.s.v. Men som sagt: det gick relativt bra. Fick 87% vilket i betyg motsvarar B+. Inte alltför dåligt, men inte helt perfekt.

Snart ska jag sticka iväg igen. Ska sticka på tutoring session inför timed writing på torsdag. Sedan blir det att avverka någon timme på gymmet och direkt efter det: hem och fixa veckan läxa i Photojournalism 190. Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!

Later.

Ps: Jag är medveten om att jag är långsam på att ladda upp bilder från helgen. Eller ja... bilder i största allmänhet. Jag ska försöka att ta mig tid till detta senare ikväll, under förutsättning att jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat!

Kram!

Mor

2010-10-20 @ 12:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0