Det regnade lite i natt

För första gången sedan jag kommit hit till Santa Barbara har det regnat lite. Det var några få droppar bara, och det var mitt i natten. Men ändå. Måste säga att det var nice. Det var skönt. Faktiskt.

I övrigt hände inte mycket igår. Skickade in en story proposal, surfade på Facebook o.s.v. Idag är det fredag, och inom loppet av en timme ska jag, Viktor och kanske någon mer till K-Mart i Goleta. Måsta handla lite underkläder.

Ha det bra där hemma!

Later.

Update: Det blev inte K-Mart idag. Förhoppningsvis blir det imorgon istället.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha tack. Ska bli helt insane alltså! Lite trist att du hinner komma hem innan jag far bara! :p

2010-10-02 @ 15:53:51
Postat av: eva YlipääSjöbweg

Älskade Anders1 Saknar dina varma, lagom hårda kramar. Jag kan inte vänta till nästa år, snart kommer jag.

Love! mamma

2010-10-02 @ 22:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0