En ny vecka

Greetings from Santa Barbara! Ytterligare en ny vecka har påbörjats här på Santa Barabara City College. Den här veckan har jag följande grejer jag måste göra:

  • Midterm i Digital Imaging. Vi har som uppgift att blanda in en bild på vårt ansikte in i en bild på en staty/skyltdocka/docka och försöka få det att se så bra ut som möjligt. Helt enkelt: försök efterlikna statyn så mycket som möjligt, men se till att man tyfligt kan se ens egna ansiktsdrag.
  • Timed writing i Journalism 101 på torsdag.
  • Måste få ihop 2 ½ timme på gymmet innan onsdag. Idag var jag två timmar på gymmet för att jag trodde det var mer bråttom än det faktiskt var. Mysigt.
  • Intervju på onsdag för min interview story.

Jag kommer antagligen på något annat så småningom. Vi har även läxa i Digital Imaging, men det har vi först till nästa vecka. Ska dock försöka fixa klart det så fort som möjligt.

Jag väljer att hålla mig kort idag. Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!

Later.

Ps: för en stund sedan så slocknade hela Santa Barbara som resultat av ett åskoväder. Helvete vad mörkt det blev! Har aldrig varit med om något liknande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0