I guess Halloween is over for this year

Som jag sagt har sagt tidigare: Halloween i staterna är sjukt.

Idag började vi festen med lite basket inne i skolans basketplan. 8-9 utklädda grabbar lirade basket i dryga timmen. Det var riktigt jävla kul faktiskt! Nu kan man stryka det från sin lista.

Festen fortsatt senare på Buena Vista för att senare sticka ner till La Breza en stund för att sedan ta taxi tillbaka. Ett tag senare var jag och typ nio andra pers på väg till Isla Vista i en "partybuss". Väl på plats så var det exakt som igår: sjukt mycket folk! Jag och Daniel tappade bort de andra ett tag, och jag tror det beror på att han sackade lite efter. Men vad spelar det för roll? Vi hittade de andra till slut. Vi fortsatte att gå runt till olika fester för att sedan tappa bort typ halva gruppen. Det hela slutar med att vi letar upp en bankomat (fick gå hur långt som helst), ringa taxi och ta oss hem.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Problemet med att festa i Isla Vista är att det inte går att festa där om man inte känner någon. Man måste i princip känna någon person där man kan komma på fest och stanna. Annars gör man som alla andra och knallar upp och ner längs gatan. I längden blir det långtråkigt.

Fast som sagt: det var helt sjukt där! I positiv benämning. Förutom att man knappt kan festa där ifall man inte känner någon. Jag kommer att slänga upp lite bilder från helgen imorgon. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0