Midterm complete!

Efter många timmars slit så är mitt midterm projekt färdigt. Och det har jag dels Robin Lind och dels Erik Larsson att tacka för.

Hursomhelst, ni ska få se hur slutresultatet blev!


Här var bilden jag valde till mitt midterm. Detta är ansiktet på Cristo Redentor, Jesusstatyn i Rio De Janeiro.


Här är bilden på mig som jag använde för att få till...

Det här!


Inte illa, va? Kvalitet är väl inte nyckelordet i detta arbete, men hellre detta än att sitta utan någonting överhuvudtaget. Ögonen är väl det jag är mest nöjd med, om jag ska vara ärlig.

Nu vet ni alla fall vad jag har försökt hålla på med under veckan. Ville bara visa er det.

Kommentarer
Postat av: anna

shit vilket coolt arbete! rolig uppgift :)



jag har helt missat att du åkt till USA, trivs du bra?

2010-10-25 @ 22:23:04
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0