Skönt att tisdagen är slut i alla fall...

Ja, fy fan. Som jag har sagt tidigare så gillar jag inte riktigt tisdag. Jag börjar tidigt och slutar sent på kvällen. Journalistikkurserna i all ära, men fotojournalistiken som pågår fem timmar under kvällen (17-22) tar nog knäcken på mig. Om jag har räknat rätt så har jag somnat på 90% av lektionerna (denna inräknad). Fast ikväll var ändå rätt intressant. Vi var till ett träningsställe för Santa Barbaras brandkår. Där fick vi ta bilder på en kille som simulerade rökdykning, när två stycken sprutade vatten in i ett rum samt när de skulle "släcka" en "brinnande" bil. Vi ska sedan ladda upp tre bilder från denna sessionen som vi tyckte blev bäst. Jag ska se ifall jag hittar någonting överhuvudtaget som är värt att ladda upp. Fast det tar jag en annan dag, och då kanske även ni kan hjälpa mig att välja ut vilka jag ska ta. Det skulle uppskattas!

Under tiden får ni en bild tagen med datorns web cam! Måste testa på sådant också. Jag hoppas att jag inte ser alltför sliten ut.



Nej, nu måste jag nog försöka plugga lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0