So Halloween has started, right?

Greetings from Santa Barbara! Gårdagen var rätt lugn för min del. Dels för att jag inte fick tag på någon god dryck, dels för att jag inte var så taggad. Kanske var alldeles för trött från onsdagsnatten då jag satt uppe och pluggade hur länge som helst.

Däremot har en del sjuka grejer hunnit inträffa. igår kom en helt random kille till parkeringen och började skrika och föra så mycket oväsen att hyresvärden, Bill, kom och sprutade vatten på snubben. Jag fattade ingenting av det som hände, men han måste ha varit jävligt påverkad av någonting.

Jag såg förresten ut såhär igår!


Rätt cool, va? Lasersvärdet och Freddy Krueger-handsken var bara helt random shit jag införskaffade. Det tråkiga är bara att min handske försvann senare på natten. Någon tjej sprang typ iväg med den och nu hittar jag inte den. Bra typiskt... lite sunt förnuft borde hon ha att lämna tillbaka den innan hon sticker iväg med den.

Nu är det dags att göra sig i ordning för Halloweenkväll nummer 2 i Santa Barbara. Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!


Ps: Jag laddar upp mina bilder från Halloween när helgen är slut.

Kommentarer
Postat av: Elin

Läckert Andy! :P

2010-10-30 @ 13:45:25
Postat av: Mamma

Tack för tipset, har inte tänkt tanken att ta fram slangen och spruta kallt vatten på odrägliga ungdomar, som bastar, dricker öl, blir fulla, spelar obegriplig musik( hårdrock) på högsta nivå och för ett himla liv. Amerikanerna är trots allt inte så dumma.Nåja, du och dina bröderns kompisar är relativt väluppfostrade och trevliga, och städar efter sig.

Love! Mor.

2010-10-30 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0