So I´m still working on my midterm, right?

Greetings from Santa Barbara!

Igår kväll blev det att sticka ner till tjejerna på Haley Street för lite konsumtion av goda drycker. Vi festade lite för Alex som fyllde år tidigare i veckan. Det var rätt kul. Tog det relativt lugnt igår kväll om jag ska vara ärlig. Drack några drinkar, lyssnade på musik o.s.v. En grej som var rätt cool med kvällen: jag såg tre stycken tvättbjörnar på bakgården. Det är faktiskt första gången som jag ser tvättbjörnar på riktigt! De var riktigt närgångna. Några började ge chipsskivor och ägg till de. En av tvättbjörnarna var till och med vid min sko ett tag när jag satt på en av stolarna på bakgården. Så jävla coolt!

Vid tvåtiden på natten gick jag hem och somnade gjorde jag kanske vid fem. Men lyssna på det här: steg upp runt 12. Ca 7 timmars sömn. Och ändå känner jag mig någorlunda pigg. För tillfället sitter jag fortfarande med mitt midterm och försöker slutföra det. Har typ fastnat. Det är inte bra. Jag känns som att jag inte riktigt vet vad eller hur jag ska göra någonting. Tur att jag åtminstone får lite hjälp från annat håll i alla fall. Behöver all hjälp jag kan få just nu.

Resten av dagen ser ut såhär: fortsätta jobba på mitt midterm... ja, det är väl typ det egentligen. Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0