So I went to Kahuna Grill, right?

Greetings from Santa Barbara! Just another day in paradise.

Efter en sen natt vaknade jag vid tjugo över tolv-tiden idag och gjorde mig i ordning för MAT 131. Idag gick vi igenom nästan allas midterm projekt. Jag fick relativt god kritik på mitt projekt, trots allt. Det var mest småfix faktiskt. Förhoppningsvis får jag väl inte alltför dåligt betyg. Vi kommer även få möjligheten att göra om våra arbeten om vi vill. Jag får se om jag orkar.

Direkt efter det tog jag bussen downtown för att gå till Gamestop på Paseo Nuevo, ett köpcentrum inne i stan. Jag frågade vilka nya spel som släpps i veckan eftersom jag ska göra en recension på ett TV-spel för tidningen innan fredag. Tanken frestar mig till att göra en recension på Star Wars: The Force Unleashed 2, fast jag ska försöka få tag på demot istället för att köpa det. Vill inte lägga ut pengar på det ännu. I så fall senare.

Direkt efter Gamestop tänkte jag faktiskt käka thaikäk på Panda Express, men det var så mycket folk där så jag gick till Kahuna Grill istället. En Bacon Cheese Burger with Fries satt riktigt bra! Fast när jag kom hem slog tanken mig:

Det är ju för fan Big Mac Monday idag! Men det spelar faktiskt ingen större roll. Jag fick det jag ville ha.

Väl hemma hade Gustav, Daniel och Viktor tagit initiativet att starta en uteservering utanför lägenhet 224. Där satt de på stolar med ett soffbord framför de och drack bärs. Jag har en känsla av att vi kommer att spendera många kvällar där i fortsättningen!

Nu är det dags för mig att göra någonting helt annat. Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0