Spontanresa till Isla Vista

Greetings from Santa Barbara! Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!

Jag mår bättre än jag gjorde igår i alla fall. Var sjukt sliten under hela dagen. Ändå så lyckades jag få i mig en öl samt hänga med på en spontanresa till Isla Vista. Problemet? Det var inte så överdrivet kul. Visst, mycket folk i all ära, fast var skulle vi hänga? Vi var inne på någon fest, fast det var så mycket folk där och huset var inte så överdrivet stort. Dessutom så var det på övervåningen några som jag fick höra höll på med "tunga grejer".

Jag, Daniel, Gustav, Emelie och Sofie tog taxi dit. Vi tog taxi tillbaka rätt snabbt. Väl hemma hängde vi i 124 där vi lyssnade på lugn musik och kollade på Sagan om de bannlysta på Youtube. Fan vad längesen jag såg den! Dessutom var det alla delar i ett 43 minuters långt klipp.

Idag ska jag ta det lugnt, men jag måste nog även plugga en del. Ha det bra där hemma i Sverige!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0