Intervjun är fixad nu. Äntligen.

Greetings from Santa Barbara! Hoppas att allt är bra där hemma i Sverige!

Jag har varit vaken sedan tjugo över nio ungefär. Ni kommer väl ihåg att jag skulle ha min intervju idag? Ni vet, intervjun jag bokade om i onsdags? Antagligen vet ni redan det, fast det finns de som inte hänger med eller som precis har hittat hit.

I så fall: välkomna hit!

I alla fall, min intervju började klockan tio och var slut ungefär fyrtio, fyrtiofem minuter senare. Det gick relativt okej, tror jag. Jämfört med tidigare intervjuer så hade jag med mig en liten audio recorder från The Channels lab. Personen jag intervjuade, Lauren, var riktigt trevlig att intervjua och försökte hjälpa mig så gott det gick. Förhoppningsvis tycker hon inte att jag var alltför värdelös.

Nåja, nu är det fixat i alla fall. För att få lite mer perspektiv över ämnet jag behandlar (studenters besök hos tutors) ska jag försöka intervjua några tutors och se ifall jag kan få några anekdoter/citat. Fast det tar jag under nästa vecka.

Dagens planer än så länge: fixa käk, ringa ett samtal, försöka jobba på min midterm samt ett biobesök.

Lite kort om min dag. Ha det bra där hemma i Sverige!

Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är helt enkelt unik och helt underbar!

Love! Mor

2010-10-23 @ 00:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0