So it´s time for Halloween, right?

Greetings from Santa Barbara! Ber om ursäkt för att jag inte har bloggat tidigare idag, men jag har varit upptagen med lite jobb för tidningen. Hade två morgonlektioner som vanligt: J101 och J121. På J101 lämnade vi in våra interview stories. Jag höll på med min nästan hela natten. Nu hoppas jag bara på att jag inte får alltför dåligt betyg på denna. Under samma lektion gjorde våra grupper research inför valet nästa vecka. Fy fan vad nervös jag börjar känna mig över det redan nu! Känns som att någonting kommer att gå snett. Nåja, bättre förklaring kommer när det börjar bli dags.

På J121 gick vi bara igenom våra budgetar och lyssnade på några story presentations. Sedan gick jag till cafeterian en sväng och runt halv tvågick jag och Camilla (en tjej som också läser foto & journalistik) runt och gjorde Voices som jag har jobbat med tidigare. Den här gången fick jag agera fotograf då jag frivilligt tog på mig att hjälpa till. I drygt en och en halv timme gick vi runt och frågade folk om deras mest minnesvärda Halloweenupplevelse.

Nu sitter jag hemma och förbereder mig inför den här helgen! Nu drar Halloween igång, vet ni! Helt sjukt egentligen att jag ska fira Halloween i staterna. In the fucking States! Trodde jag inte för ett år sedan.

Senare ska ni få se min outfit! Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!


Ps: Jag fick förresten betyg på mitt midterm för någon dag sedan. Man kunde sammanlagt få 200 poäng. Jag fick... Hör och häpna: 180 poäng! Om jag förstod det rätt fick jag avdrag för att han inte hade godkänt bilden jag använde, men det var ett missförstånd från min sida. Jag tolkade det som att han hade godkänt bilden. Nåja, 180 av 200 är fortfarande inte illa!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Utmärkt!

Du är duktig, men ffa är du en fantastisk människa med stort varmt hjärta! En stor gåva är mig given; att få vara din mamma!

Love!

2010-10-29 @ 12:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0