By Anders Sjöberg, Staff Writer

Greetings from Santa Barbara! Hoppas att allt är bra med er hemma i Sverige!

Jag mår i alla fall rätt bra! Efter kvällslektionen surfade jag ett tag innan jag gick och la mig. Vaknade upp runt 11:20  för att slänga i mig frukost, duscha och cykla till skolan. Det som var lite annorlunda var att jag lyssnade på musik på väg till skolan. Hann lyssna igenom AC/DC:s Stiff Upper Lip och Timbuktus Det löser sig. Jag fick ett litet leende på läpparna när jag hörde den sistnämnda låten. Och nu sitter jag vid skrivbordet i lägenheten, med en fixad Photoshopuppgift i ryggsäcken, redo att fortsätta plugga. Jag måste läsa på riktigt ordentligt ikväll eftersom jag har ett "timed writing test" imorgon bitti! Då ska vi skriva grejer baserat på det vi har läst hittills i Journalism 101.

Detta inlägget får vara lite kortare idag. Ha det bra där hemma!

Later.

Ps: Min första tidningsartikel är publicerad. Bildbevis följer.


Visst, den var ju redigerad stora delar av artikeln, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0