Comeback på gymmet

Greetings from Santa Barbara! Nu har tredje veckan på SBCC slutat, och jag hann färdigt med mitt reportage innan deadline! Dock satt jag uppe ett tag under natten och skrev på den. Sov tre timmar i natt, från 5 till 8 ungefär. Då var det bara raka vägen mot The Channels Lab för att lämna in mitt arbete. Förhoppningsvis tycker de på redaktionen inte att det är alltför kass. Sedan har jag mest bara tagit det lugnt, hängt vid poolen och lyssna på det här:

Jag har gjort premiär på skolans gym!

Det märktes att jag inte har varit på gym på väldigt länge, men jag var där idag mest bara för att känna lite på vikterna och spana in lokalen. Stället är väl okej, inte mer än så. Om jag ska vara ärlig så är jag lite missnöjd med gymmet. En massa gnisslande från nästan alla maskiner och vikter som används plus musiken är halvtaskig emellanåt. Det är vid sådana här tillfällen jag saknar sporthallsgymmet hemma i Pajala med AC/DC, Edguy, Metallica eller Teräsbetoni i högtalarna. Vilka tider det var alltså...

Under helgen blir det lite mer plugg, tyvärr. Ingen rast, ingen ro. Jag har en bild från campus, men jag orkar inte slänga upp den. Det är bara lite sol och grönt gräs. Ha det bra där hemma i Sverige!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0