Downtown with cool dudes and an Olympus

Under eftermiddagen så kom det som vi väntat på så länge: möbler! Det var nästan ett Hallelujah moment där! Sedan stack jag, Daniel, Viktor och Gustav downtown. Vi skulle göra en skämtgrej om att Daniel var en skådis från Twilightfilmerna och så skulle vi gå runt honom med en massa kameror och även filma, men vi var inte tillräckligt med folk så vi knallade bara och spanade in läget. Sedan stack vi med bussen upp på cliff Drive för diverse shopping. Inte kläder då, men typ... förnödenheter.

Jag gjorde mer eller mindre premiär med kameran jag köpte av Robin. Några riktigt bra bilder blev det! Njut! Fast först: några bilder från mobilen!


Jag var glad! Och tandlös...


Corndog with fries till lunch/middag! Så jäkla gott!


Cool dude!


När vi kom hem höll två spansktalande gubbar på att montera våra möbler. Sweet!


Sängen hade fått "luft under sina vingar".


Grabbarna var glada över möblerna.


Gustav köpte någon gegga.


En av våra riktigt trevliga grannar: Kaily (Kaj-liiiiii)! Sjukt trevliga och härliga tjejer!

Okej, det var bilder från mobilen. Nu är det dags för allvar! Från Olympusen! Dock togs det en del bilder så jag får se vilka jag väljer.


We are all set and on our way!


Daniel snackar i telefon.


Viktor i bussen mot downtown.


The Star-Spangled Banner.


No Rollerskating.


Försökte fota en liten men kvick mus i en buske utanför Yoghurtland. Till slut gick det, men det är ingen perfekt bild då skuggan är lite i vägen.


Älskar den här bilden! Jag lyckade irritera livet ur Daniel med min imitation av The Annoying Orange på Youtube. Det är ett fullständigt sammanbrott som utspelar sig.


Uppe på toppen av Cliff Drive.


Grym bild! Perfekt med ljuset!


Medljuset gjorde denna bilden grym!

Nu får det räcka med bilder! Ha det bra där hemma i Sverige!

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0