En helt vanlig måndag

Greetings from Santa Barbara! Jag kan tänka mig att ni tycker detta börjar bli enformigt. Ni borde antagligen vid det här laget veta var jag är så jag kommer antagligen att lägga ner med det snart.

Hursomhelst, igår kväll gick jag ut på parkeringen och försökte få till några coola bilder för en läxa vi har till tisdag. Hur det gick? Nja... det fanns ju ingen direkt "wow-faktor" över bilderna. Jag vet som inte riktigt hur jag ska göra för att bilderna ska bli grymma. Det är väl någonting jag får träna på, helt enkelt.
Och idag har det verkligen inte hänt mycket. Vaknat, käkat furkost, varit på MAT 131, kommit hem och lagat käk. Jag överväger faktiskt att sticka på gymmet ett tag. Men först ska jag försöka ta hand om lite grejer.

Inga bilder idag, men det överlever ni utan i alla fall för nu. Ha det bra där hemma!

Later.

Ps1: Idag är det återigen Big Mac Monday. Fast jag tror att jag skippar den här veckan.

Ps2: Jo, det är lite märkligt att Sverigedemokraterna kommit in i Riksdagen. Vem hade kunnat tro det för fyra år sedan, liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0