Gårdagens fåtal bilder

Jag kollade igenom bilderna jag tog från dagen. Jag tog inte särskilt många intressanta bilder, men strunt i det vettja!

Picture time!


För någon dag sedan höll Emil på att steka köttfärs. Jag hjälpte honom lite grann medan han snackade i telefon.


Han verkade ha allting under kontroll.


Jag tänkte att jag var tvungen att slänga lite gurka på tallriken också för att få i mig lite mer av det gröna.


Här sitter Dan vid datorn och surfar.


Detta är hur Dan valde att posera när jag bad honom att göra det.


Brottningsmatch på golvet sent på natten.


Resultatet av att försöka ta en bild så fort som möjligt: bilden blir suddig.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Nami får jag komma på en portion?

2010-09-21 @ 20:42:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0