Har lite grejer att stå i

Greetings from Santa Barbara! Jag har haft andra grejer att göra idag så bloggen har hamnat lite i skymundan, men jag ska gottgöra det nu!

I förra natten fick jag sova ut även om jag la mig relativt sent. Vid 13 var jag på plats på Digital Imaging där jag fixade klart mina Photoshop-uppgifter jag hade i läxa. Sedan gick jag förbi Life Fitness Center för att registrera mig för PE 179. Då fick jag intruktioner om att kolla en introduktionsfilm på Learning Resources Center. Det gjorde jag inte idag, utan det gör jag en annan dag. Sedan stack jag hem, lagade lite käk, diskade, kollade igenom en uppgift som jag göras till imorgon, stack in till stan för att hämta ut pengar och köpa Mountain Dew samt Doritos till pluggandet.

Ja, det och sedan jämförde jag och Mimmi våra resultat från våra Assessment test vi gjorde första veckan. Anledningen till detta var att vi gjorde ett litet vad: om jag hade bättre än henne skulle jag bjuda på glass på Yoghurtland och vice versa ifall hon fick bättre. Varför vi jämförde dem först nu vet jag inte. Det resulterade i alla fall att jag fick bättre än henne. Jag förstår fortfarande inte hur det gick till. Jag brukar ju suga på test i största allmänhet!

Nåja, jag får väl ta det som en man, helt enkelt! Här kommer några bilder från dagen!


Käk: spaghetti återigen, lite brända köttbullar och minimorötter.


En utav bilderna jag redigerat i Photoshop som läxa. Bilden i original hade inte det plastiga lagret, dessutom var den mörkare. Än så länge är det bara basic skills för mig, men det kommer bli bättre! Hoppas bara att jag slipper göra om någonting.


Bild nummer 2! Jag har bara lagt till den gråblåa texten.


Bild nummer 3! Slipsen var orange från början.


Jag passade på att fixa lite disk under dagen.


Det är såhär jag kommer att ladda upp inför plugg i fortsättningen! Med Mountain Dew och Doritos Nacho Cheese! Så jäkla nice!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0