Just another day at college

Greetings from Santa Barbara! Känns bra att skriva det igen.

Igår kväll gjorde jag inte så överdrivet mycket. Pluggade, somnade på golvet, vaknade, kände mig skittörstig, tiggde lite vatten av tjejerna i 123:an, drack vattnet, pluggade lite till, fotade lite och sedan gick jag och lade mig.

Idag vaknade jag halv nio, steg upp fem över nio, gick till skolan, närvarade på två lektioner, gick omkring på campus tillsammans med en kille vid namn Bryan och ställde en fråga till 16 olika personer för nästa vecka pappersupplaga av tidningen. Sedan gick jag hem, lagade käk, tog ett dopp i poolen, laddade upp några skuggbilder, fixade en läxa, gick tillbaka till skolan, närvarade på kvällslektionen, gick hem, tog en promenad och nu sitter jag i soffan och ska plugga lite till.

Living the college life. Ha det bra där hemma i Sverige!


Later.

Ps. Jag är inne på min åttonde vecka i Santa Barbara. Shit alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0