Labor Day AKA Big Mac Monday

Greetings from Santa Barbara! En strålande fin dag här i staterna! Solen skiner, vi är lediga från skolan och det är min officiella premiär för Big Mac Monday! Vad detta innebär är tämligen enkelt: på måndagar kostar en Big Mac, alltså burgaren, endast 1,50 dollar. 1,50 dollar! Det är inte dyrt! De andra grabbarna har redan hunnit med några Big Mac Mondays, men för mig blir det första gången hittills. Alltså, som jag upplever Big Mac Monday, inte vad gäller att äta på Donken (McDonalds).


Bildkälla

Sedan måste jag plugga! Och när fan blir min recension publicerad egentligen? Hursomhelst: ha en trevlig tisdag där hemma nu, även fast det är måndag hos mig!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0