Lets get it together

Jag säger bara en sak: min dygnsrytm är verkligen sjukt dålig.

Anledningen till varför det är så är att jag är vaken alldeles för sent. Jag somnade någon gång efter fem. Jag satte väckarklockan på 08:30 då min morgon lektion skulle börja 09:35. Och när vaknar jag då, om inte klockan 11? Detta innebar alltså att jag inte bara hade försovit mig, jag hade även missat en hel lektion. Helt i onödan. Nåja, jag kom bara fem minter försent till den andra lektionen, men som sagt: jag måste göra någonting åt det här.

Utöver det har inte mycket hänt. Igår var det en del plugg, ikväll kommer det antagligen bli lite mer plugg. Jag funderar även på ett besök på gymmet snart.

Ha det bra är hemma i Sverige!

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0