Saker jag ska göra när jag kommer hem till Pajala nästa år

Utan någon som helst kronologisk ordning whatsoever, här kommer ett axplock av saker jag ska göra när jag kommer hem i maj/juni:

  • Köra bil som fan! Morsan kommer inte kunna se röken av sin Passat årsmodell -03.
  • Bada bastu med polare, dricka några iskalla Budweiser och snacka om allt och ingenting!
  • Hänga med Boris!
  • Ta nattliga promenader in mot centrum och samtidigt lyssna på skön musik!
  • Spela Counter Strike med bröderna Larsson till sent på natten!
  • Leka med Photoshop tillsammans med Erik!
  • Glo tonvis med filmer tillsammans med polare!
  • Beställa fetaste pizzan från Tre Kronor!
  • Krama nära och kära! Hårt!
  • Nörda tv-spel och dricka kaffe med Anna!
  • Hoppa på lillebrorsan!
  • Promenera upp till utkiksplatsen vid Jupukkamasten, ställa mig på knä och skrika så högt jag kan: "I´m back, bitches!"
  • Hänga med Tobbe, kolla sjukt roliga serier/filmer, garva som fan och snacka en massa skit!
  • Spana in läget på Laestadiusskolan för att se om det mesta är sig likt!
  • Spela skiten ur min mörkblåa Fender Squier och spränga min lilla förstärkare samtidigt!
  • Käka OLW:s Sourcream & Onion, Grill Chips samt Dill & Gräslök!
  • Förhoppningsvis få Hasse, min före detta chef, att återanställa mig som lifeguard on duty!
  • Käka thaikäk som aldrig förr! Eller ja, under förutsättning att restaurangen inte har lagt ner...
  • Stöka ner mitt tonårsrum så att det ser ut exakt som det gjorde innan jag städade inför resan hit!
  • FESTA! PAJALA STYLE!




Och vet ni vad det bästa med denna lista är? Jag ska ta mig fan göra varenda grej som står där!

Nu sitter jag här i en soffa i Santa Barbara, Kalifornien, med ett litet leende på läpparna. Shit vad jag har grejer att se fram emot, som jag längtar efter!

Later.

Ps. Jag kommer eventuellt att bygga vidare på den här listan. Men för nu får detta räcka.


Kommentarer
Postat av: Brorsan

Härlig lista! Tror dock du glömde att "se DIF vinna SM-guld och brorsan springa Marathon"...



Ses förhoppningsvis i mellandagarna! Nyår i Vegas baby... :-)

2010-09-30 @ 23:18:48
Postat av: Eva YlipääSjöber

Det finns bara en enda person på denna jord som vet hur man kramas; varmt, alldeles lagom hårt, bestämt med känsla och innerlighet. Det är du Anders! Love! mamma.

2010-10-02 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0