Snart Labor Day

Jag ber om ursäkt för att jag itne har bloggat särskilt fligit idag. Jag har bara inte orkat/haft lust. Nog för att jag är rätt trött, och antagligen kommer att lägga mig om ett tag, men några rader kan jag alltid få till.
Idag har det bara varit pannkakssöndag hos våra grannar i 224. Sedan har det varit poolhäng ett tag, sedan upp på Cliff Drive (toppen kallas för Mesa) för att hämta ut lite cash, handla samt ladda upp inför Big Mac Måndag. Vad det innebär berättar jag imorgon!
Under kvällen har det inte alls hänt mycket. Mest varit hos grabbarna i 224 och druckit några iskalla goda drycker och njutit av livet samt hälsat på hos en av våra grannar i 123 som var hemma. Med andra ord en väldigt lugn dag. Kanske lite för lugn. Har en del grejer att göra, fast det vet ni redan.

Imorgon är det Labor Day här i staterna, vilket innebär att vi har ledigt från skolan. Perfekt tillfälle att få sova ut och plugga lite grann. Ja, det och att utföra Big Mac Måndag. Förklaring följer någon gång imorgon!

Inga bilder idag. Har tagit en bild, och det var på en pannkaka med chokladsås. Ha en trevlig måndag där hemma i Sverige!

Later.

Ps: natten mot lördag satt jag, Daniel, Viktor och Elin och kollade Bronson. Den var intressant, fast jag nickade till så många gånger på grund av trötthet så missade många stunder. Dock kände jag igen den så jag har mest troligt redan sett den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0