Someone´s birthday

Jag ber om ursäkt för bristande uppdatering. Jag har varit upptagen med andra grejer. I torsdags blev det aldrig något gymbesök. Inte i onsdags heller. Jag var alldeles för trött för det. Med tanke på omständigheterna under veckan har soffan varit platsen där jag spenderat mest tid, oftast för att sova eller ta en tupplur på eftermiddagen.

I vilket fall som helst, ett gymbesök avklarades i alla fall! Igår, närmare bestämt. Blev drygt en timmes besök. Senare på kvällen blev det lite goda drycker igen. Fy fan vad mycket goda drycker jag druckit på sistone. Igår spelade vi lite ping-pong, gjorde ett nattligt besök till poolen och lite andra grejer.

Idag vaknade jag och mådde som man förtjänar. Har hittills bara varit till poolen igen. Nu sitter jag i soffan med en cola i handen och väntar på att Daniel ska snagga mig. That´s right! Det är dags igen! Snaggen: here I come!

Idag fyller Robin 22 år. Detta ska vi antagligen fira på något sätt. Hur vi firar, det vet jag inte ännu. Ha det bra där hemma i Sverige!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0