Sugen

Greetings from Santa Barbara! Hoppas att allt är bra med er där hemma i Sverige!

Med mig är det rätt bra. Har bara lite huvudvärk, men det går nog över snart. Angående gårdagen: jag tror att jag drabbades av en släng av hemlängtan. Och om jag ska vara ärlig: det var typ första gången jag tänkte på folket där hemma lite mer än vanligt. Jag var till och med tvungen att ta en liten kvällspromenad för att rensa mina tankar vad gällde hemlängtan och skolarbeten. Det var inte lika härligt som promenaderna hemma i Pajala, men det gjorde nog susen i alla fall.

Hur såg då resten av kvällen ut? Vi hängde hos tjejerna i 117 ett tag för att sedan flytta verksamheten upp till två av amerikanerna som bor på Buena Vista: Trevor och Aron. Riktigt härliga snubbar! Det är i alla fall vad jag tycker. Där satt vi och lirade ett skitroligt racingspel på PlayStation 3 vid namn Mod Nation Racers. Upplägget av spelet påminde väldigt mycket om Mario Kart, fast med en jäkla massa adrenalin inpumpat. Riktigt jäkla kul var det! Sedan att det gick relativt bra för mig där ett tag, trots att jag aldrig spelat det spelet tidigare, var bara en bonus.

Sedan satt både jag och Daniel uppe sent på natten och gjorde i princip ingenting. Han skypade lite, jag kollade väl någonting på Youtube. Och idag steg jag upp där runt 14:10 ungefär. Lyckat, jag vet. Strunt samma! Jag har inte hunnit göra särskilt mycket idag. Ikväll vet jag inte helt säkert vad som händer, men jag är riktigt sugen på en kall god dryck. Eller flera.

Ha det bra där hemma i Sverige!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0