This interview is done

Greetings from Santa Barbara! Sitter för tillfället med datorn i famnen som jag vanligtvis brukar göra. Jag surfar på Facebook samt planerar att börja skriva min feature strax. Måste få tillägga att jag har haft min intervju med killen jag skriver: Troy Peters heter han. En trevlig kille, eller man rättare sagt (han var 30 eller 31), som var väldigt förstående för mina hjärnsläpp och ovana att intervjua. I drygt en kvart satt vi och pratade om hans erfarenheter från Montenegro. Huruvida det kommer att räcka för ett reportage på 18 tum vet jag inte. Jag vet inte ens om slutprodukten kommer att bli läsvärd, men det är väl därför jag är är här, eller hur? För att träna.

Undrar ni vad som hände med sammanfattningen av gårdagen? Den kommer, men jag tycker att gårdagen var så jäkla nice att jag dedikerar ett helt inlägg om besöket till strippklubben Spearmint Rhino. Var inte oroliga! I övrigt: ha det bra där hemma i Sverige!

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

London är helt underbart :D love it!

2010-09-10 @ 01:04:21
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0