En vanlig onsdag

Tja! Läget där hemma i Sverige? Med mig är det är det helt okej i alla fall. Igår kväll satt jag uppe rätt länge för diverse plugg och Facebooksurf. Jag satt länge och funderade på att vaka (eller dygna som många på Buena Vista säger), men jag gjorde misstaget att lägga mig i soffan. Efter drygt två timmar, kanske tre, vaknade jag, duschade och stack till skolan för att leta upp en man vid namn Michael Walker. Varför jag letade efter honom? Jag ska intervjua honom eftersom han är ordförande för mitt "beat" jag har ansvar för. Min uppgift är helt enkelt att intervjua honom för att få koll på vad som har hänt, vad som händer och vad som kommer att hända under terminen. Jag fick till slut en tid med honom på måndag så nu måste jag fixa ihop några frågor.

Sedan har jag bara haft Digital Imaging och direkt efter det stack jag hem för att laga käk. Jag har även passat på att snacka lite med Boris via MSN. Det var riktigt nice! Ser redan fram emot härliga bastubad och iskalla goda drycker när jag kommer hem igen!

Picture time!


Min och Daniels imponerande samling. Vi gjorde ett litet busstreck när vi beställde Domino´s för någon dag sedan.


Det var Club Day på campus idag.


Det var ganska mycket folk.


Dagens käk: ja, ni ser ju själva.

Later.


Kommentarer
Postat av: Daniel

oj bastubad.. nämn inte det för en finne!!



Ikväll måste ta ett dopp i finnbyn och sedan i kokhet bastu!

2010-09-23 @ 09:16:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0