New haircut

Hallå! Hoppas att allt är bra med er där hemma! Jag mår inte som en prins direkt, men jag överlever. Vi firade Robins 22-årsdag igår och därför är vi alla lite slitna. Bilder kommer upp lite senare.

Nu vill jag enbart fokusera på min snagg! Jag orkade inte spara meterlångt hår som Fabio samtidigt som jag saknade snaggen. Före- och efterbilder följer!


Ojdå! Haha! den här bilden togs på CVS/Pharmacy där de sålde lite masker och prylar inför Halloween. Jag var tvungen att testa den här masken. Jag börjar tänka på Donnie Darko när jag ser den.

Hursomhelst, här kommer före- och efterbilderna!


Långhårig som fan.


Nysnaggad! Så nice!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0