Är riktigt jäkla sugen på Mountain Dew för tillfället!

Greetings from Santa Barbara! Nu känner jag att jag har kraft att skriva igen, även fast jag festade lite igår. Berättar mer om det snart. Jag glömde faktiskt nämna att jag hade tvättat för första gången sedan jag kom hit. Jag har inte haft något större behov av att tvätta tidigare, men nu var det ta mig fan på tiden!

Hursomhelst, det blev lite firande igår. Anledningen? Elin i 117 fyllde 19 år. Det firade vi med en överraskningsfest som hennes rumskompisar arrangerade. Det blev en del musik, en variant av ping-pong (om ni hajar vad jag menar), en del goda drycker, en jäkla massa hästkapplöpningar (ett spel, väldigt kul när man satsar med klunkar av dessa goda drycker), ett besök på 7 Eleven o.s.v. Det var en kul kväll i alla fall!

Tillbaka till verkligheten! Jag ska ta och göra lite andra grejer nu. Här följer några bilder från gårdagen!


Klädde upp mig dagen till ära!


Födelsedagsbarnet!


Vimmelbild!


Michaela, rumskamrat med Elin i 117, fixade dekoration.


Folket chillat samtidigt som födelsedagsbarnet förbereder ett kul spel. Och det spelet ska helst avnjutas med goda drycker.


Ping Pong-varianten.


Hästkapplöpningen var väldigt populär under kvällen. Ska avnjutas med goda kalla drycker! Jag kommer att visa detta spelet för er när jag väl kommer hem.

Ha det bra där hemma i Sverige!

Later.

Ps: Jag är riktigt jäkla sugen på Mountain Dew för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0